The Winner Takes It All...
2012. december 18., kedd - 15:00 • Kata • 1 komment

Kedves Kicsik, Nagyok, Könyvbarátok és Aranyszívű, Kedves Ismerősök vagy éppen Ismeretlenek!

December 14-én lezárult az Álomgyár Kiadó játéka, ezért jöttem, hogy eredményt hirdessek (ha valaki még esetleg nem értesült volna a dolgok állásáról). Köszönöm, hogy itt voltatok és lelkes kommentet hagytatok nekem – ezúton ígérem, ha számításomat nem húzza keresztbe a közeledő világvége vagy egy csapat vérszomjas barlangi troll, hamarosan újabb játék várható. Ne menjetek messzire :)

A random.org-ot segítségül hívva sorsoltam:

…és a gép a hetedik erre járó szerencsést választotta, aki Jónás Adrienn volt. Szívből, nagyon gratulálok, Adri, és remélem, legalább akkora örömöt okoz majd a könyv, mint nekem az a tény, hogy erre jártál :))



Címkék:


VISSZA ELŐRE